Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със запалването

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със запалването

    Колеги тия дни имам един проблем със паленето,в рамките на една седмица ми се наложи 5 пъти да викам пътна помощ да ми пуска ток.
    Когато откача клемата от акумулатора и цяла нощ да седи сутринта си пали без проблемно.
    Значи оставам колата,слизам след 1-2 часа опитвам да запаля и не става,ток си има,уредите и фаровете работят,пускат ми ток и пали.Водих я при един ел.техник да я провери и нищо не намери,батерията е нова,мери я и е наред,динамото е наред,ел. инсталацията е наред,ток не губи от никъде.
    Сложи ми пробно друг акумулатор,два ден без ядове,днес след обяд слиза,тръгвам да паля и пак не пали,даже светна гадната оранжева дюза,отидох до един Фиат сервиз наблизо закачиха я на Екзаминера и излезе някакъв проблем с датчика запалване.
    Та питам сега дали наистина е от този датчик проблема,защо като откачам клемата на акумулатора не се появява проблема?
    Питах в сервиза ама не ми обясниха,просто казаха сменяй и всичко ще се оправи.
    Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
    Citroen C2 1,6 Sensodrive

    Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
    Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
    Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

    ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

  • #2
    Ами те, хората с екзаминера, хубу са ти казали - сменяй ... Какво очакваш от нас, от форума, да ти кажем ... Успех

    Comment


    • #3
      Че ще сменям,ще сменям,друг избор нямам.
      Просто ми е любопитно и искам някой ако има идея да ми разясни,защо като откачам клемата на акумулатора не се появява проблема?
      Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
      Citroen C2 1,6 Sensodrive

      Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
      Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
      Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

      ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

      Comment


      • #4
        От тава,което си писал,не става ясно дали стартера развърта,а колата не пали или въобще не може да завърти.Ако стартера не завърта,най-вероятно имаш консуматор,който ти дърпа акумулатора,щом е нов и е мерен.Ако стартера върти,а колата не пали,то проблема е друг и си трябва сериозно търсене.
        Това,че е набило такава грешка,не е гаранция,че има проблем с датчика,защото при опит за палене със слаб акумулатор е възможно да набие най-различни грешки.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          Зависи и как са ти мерили акумулатора. Хубаво е да се премери с товарна рейка. Това че със друг акумулатор пали по скоро означава че проблема ти е в акумулатора.
          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
          sprint tropheo
          155/1.8
          156/2.0 Selespeed

          Comment


          • #6
            Днес сутринта смених датчика,с друг акумулатор палеше нормално точно само 2 дена,а стартера по думите и на ел.техника и на хората от сервиза си развърта нормално,стартер,динамо и акумулатор са наред според тях,няма консумация на ток от нещо.
            Дано наистина е бил датчика.
            Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
            Citroen C2 1,6 Sensodrive

            Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
            Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
            Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

            ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
              От тава,което си писал,не става ясно дали стартера развърта,а колата не пали или въобще не може да завърти.Ако стартера не завърта,най-вероятно имаш консуматор,който ти дърпа акумулатора,щом е нов и е мерен.Ако стартера върти,а колата не пали,то проблема е друг и си трябва сериозно търсене.
              Това,че е набило такава грешка,не е гаранция,че има проблем с датчика,защото при опит за палене със слаб акумулатор е възможно да набие най-различни грешки.
              И аз не разбрах върти ли въобще,или върти и не пали

              ---------- Post added at 17:31 ---------- Previous post was at 17:29 ----------

              Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
              Днес сутринта смених датчика,с друг акумулатор палеше нормално точно само 2 дена,а стартера по думите и на ел.техника и на хората от сервиза си развърта нормално,стартер,динамо и акумулатор са наред според тях,няма консумация на ток от нещо.
              Дано наистина е бил датчика.
              Има вероятност отечка да се появява след известно време,например 1-2 часа,трябва си по сериозно заравяне в колата,ако не се оправи от датчика разбира се
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                И аз не разбрах върти ли въобще,или върти и не пали

                ---------- Post added at 17:31 ---------- Previous post was at 17:29 ----------



                Има вероятност отечка да се появява след известно време,например 1-2 часа,трябва си по сериозно заравяне в колата,ако не се оправи от датчика разбира се
                А бе аз че пиша доста неясно понякога ми е ясно ,ама не го правя нарочно,просто технически съм доста бос.Върти и непали.
                За замерването,замерена е уж добре,3-4 часа кисна да я замерват при ел.техника.
                Бе дано е датчика,ако не е ще съм 90 евро вътре
                Last edited by Кайо; d.m.y г., 20:03.
                Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                Citroen C2 1,6 Sensodrive

                Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                Comment


                • #9
                  Колега,няма логика.Не съм капацитет,просто отдавна съм ги учил тези неща,но няма причина със здрав акумулатор автомобила да не пали,а като му се подаде ток от външен източник да запали.Имай предвид,че токът от външния източник е по-слаб от този на здрав акумулатор.Ако проблемът е в датчика на коляновия вал,колата няма да запали нито с единия,нито с другия токов източник.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                    Колега,няма логика.Не съм капацитет,просто отдавна съм ги учил тези неща,но няма причина със здрав акумулатор автомобила да не пали,а като му се подаде ток от външен източник да запали.Имай предвид,че токът от външния източник е по-слаб от този на здрав акумулатор.Ако проблемът е в датчика на коляновия вал,колата няма да запали нито с единия,нито с другия токов източник.
                    Аз пък грам не съм капацитет и затова питах по-горе дали проблема наистина е от датчик запалване,Екзаминера това показа,имаше натрупани грешки само за даденият датчик,не постоянни защото се изчистиха с Екзаминера.
                    За логика и аз не намирам но е факт че като ми пуснеха ток колата палеше.
                    Ще видим,датчика е сменен,ако продължи да прави проблеми значи е нещо друго,дано не е.
                    Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                    Citroen C2 1,6 Sensodrive

                    Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                    Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                    Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                    ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                      ...Ще видим,датчика е сменен,ако продължи да прави проблеми значи е нещо друго,дано не е.
                      Дръж ни в течение ...

                      Comment


                      • #12
                        Трети ден без проблеми с паленето.Днес няма да ми се наложи да карам,я да видим утре дали ще запали.
                        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                        Citroen C2 1,6 Sensodrive

                        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                        Comment

                        Working...
                        X